Ram dine kunder med annoncer på Facebook

Hvis din målgruppe befinder sig i det segment, der bruger Facebook, bør du kraftigt overveje, om Facebook-annoncering er noget for dig.
Det er en yderst effektiv kanal, fordi du kan ramme din målgruppe meget præcist, f.eks. via alder, geografi og interesser.

På Facebook ser brugerne dine annoncer i deres fritid, hvor de slapper af og hygger sig. De sidder altså ikke direkte og søger efter din ydelse, men til gengæld er det nemt at fange deres interesse og lokke dem til at bruge et par minutter på at læse din annonce – netop fordi du rammer dem på et tidspunkt, hvor de har god tid.

Dette betyder også, at Facebook-annoncering især er effektivt, når du vil gøre din målgruppe opmærksom på et produkt, en ydelse eller et event, der dækker et behov, som brugeren ikke vidste, at de havde.

Lad os tage en uforpligtende snak

Skriv til os
Google Ads

Phillip Skjøtt

Online Marketing Manager

70 23 09 23
[email protected]

Lad os tage en uforpligtende snak

Skriv til os

Phillip Skjøtt

Online Marketing Manager

36 98 82 21
[email protected]

Google Ads

Hvorfor er Facebook-annoncering så effektivt?

Annoncer på Facebook er annoncer, der er oprettet direkte i Facebooks ‘Business Manager’. Som almindelig bruger kan du se, at der er tale om annoncer, når der står ‘Sponsoreret’ øverst. Det gode er dog, at man som bruger ikke nødvendigvis lægger mærke til, at det er et sponsoreret indlæg, og ofte kigger man på annoncerne, som man ville på et helt almindeligt opslag fra venner eller sider, som man følger.

Eftersom Facebook har en masse oplysninger om sine brugere, er der som annoncer også mulighed for at målrette sine annoncer til nogle helt konkrete målgrupper. Dette kan f.eks. være alder, køn, geografi, sprog og interesser. Der er også mulighed for at lave annoncer, der kun vises til mennesker, der allerede følger din virksomhedsside – eller måske vil du kun ramme nye brugere, der ikke i forvejen følger din Facebook-side.

Der er mange muligheder for at ramme din målgruppe effektivt.

Vi hjælper dig med at få sat dine kampagner bedst muligt op og sørger løbende for at optimere på kampagnerne, så du får den lavest mulige klikpris og mest mulig trafik.

Kontakt os i dag for en uforpligtende snak omkring dine muligheder.

Er du en nyopstartet virksomhed, har vi herunder samlet nogle pakkeløsninger, hvor du sikkert og enkelt kan komme i gang på Facebook med et kontrolleret og overskueligt budget.



Opsætning af Facebook Business Manager

Opsætning af Facebook Pixel til tracking

Tilkobling til Google Analytics

Maks. antal annoncer pr. måned

Antal målgrupper

A/B Split-annoncer

Løbende optimering af kampagner

Rapportering

Retargeting

Anbefalet budget til Facebook


Basis


2

1

1 time pr. md.

Månedlig

500 - 1.000 kr.

Kr. 895,- /md
+ 1.495,- i opstartsbeløb

Udvidet

5

2

2 timer pr. md.

Månedlig

1.000 - 3.000 kr. 

Kr. 1.595,- /md
+ 995,- i opstartsbeløb

Premium

Individuel løsning

Individuel løsning

Individuel løsning

Månedlig

+ 3.000,- kr.

FRA 2.995,- /md

  • Basispakke – kr. 795,- pr. måned
  • Udvidet pakke – kr. 1.595,- pr. måned
  • Premium pakke – kr. 2.995,- pr. måned

Skal vi booste dit salg med Facebook?

Kunne du tænke dig at få en uforpligtende snak omkring dine muligheder for en effektiv Facebook-annoncering, så ring til os på 70 23 09 23 eller kontakt os via kontakformularen.

Så ringer vi dig op for at drøfte, hvorvidt det vil være en god idé for dig med Facebook-annoncering.

Vi ser frem til at høre fra dig.