Skab (mer)salg med et effektivt mailflow til dit website

Kunne du tænke dig automatisk at følge op på dine webshopkunder og få dem til at foretage endnu et køb?

Eller at opfordre dem, der forlod kassen, til at komme retur og færdiggøre købet?

Eller måske kunne du godt tænke dig at engagere de brugere, der har tilmeldt sig dit nyhedsbrev og evt. sende dem en freebie?

Læs mere om vores pakker herunder

MAILFLOW TIL WEBSHOP
VELKOMSTFLOW TIL HJEMMESIDE

Hvorfor er det en god idé at benytte e-mailmarketing?

E-mailmarketing er stadig et af de områder, hvor man virkelig kan nå og engagere sine kunder. Dette ved du sikkert i forvejen, og måske har du allerede en god stak nyhedsbrevsabonnenter, som du jævnligt sender en mail med nyheder og gode tilbud.

Men har du også styr på den del af e-mailmarketing, hvor du opsætter et automatiseret mailflow og fanger dine kunder efter et køb? Eller giver dem en række automatiserede mails efter at de har tilmeldt sig dit nyhedsbrev?

Hvis du har et effektivt og automatiseret mailflow, så vil denne del af din e-mailmarketing nemlig arbejde for dig, uden at du skal røre en finger. Og det er helt afgørende, at du har disse automatiserede processer, så du som virksomhedsejer kan bruge tiden andre steder – nemlig på dine kerneydelser. Derfor er nøgleordet her, at det skal være automatiseret.

Lad os tage en uforpligtende snak

Sarah Jacobsen

Projektleder

36 95  99 77
[email protected]

Skriv til os

Lad os tage en uforpligtende snak

Skriv til os
Hjemmeside-abonnement

Sarah Jacobsen

Projektleder

36 95  99 77
[email protected]

Skab mersalg og brand din virksomhed med et opfølgende mailflow til din webshop

Forestil dig dette scenarie på din webshop:

En kunde har på din shop købt en parfume. Du ved, at parfumen efter et par måneder er ved at være tom, så præcis 2 måneder efter købet sendes en automatisk mail til kunden, der minder kunde om din webshop/brand og opfordrer kunden til at kigge forbi webshoppen og opfylde parfumen. Selvfølgelig med et link til din shop og den pågældende parfume, som kunden tidligere købte.

Denne mail vil være effektiv fordi:

1. Du tilbyder en løsning på et specifikt behov (opfyldning af parfume i dette tilfælde)
2. Modtageren kender allerede din shop og har (antager vi) været glade for dit produkt

Derfor vil en rigtig stor procentdel af modtagerne åbne mailen og en ligeledes stor procentdel vil klikke sig videre ind på din webshop.

Grunden til, at man kan ramme så specifikt som ovenfor beskrevet, er at man kan opsætte automatiserede mails, der udsendes til købere, alt efter hvad de har købt, f.eks. for hver produktkategori (parfumer i dette tilfælde), eller simpelthen et specifikt produkt (købere af lige præcis denne parfume).

Det betyder altså, at du rammer din målgruppe meget præcist. Og det bedste af det hele er, at disse mails udsendes automatisk.

Webshop-pakken

Kr. 4.995,-  som éngangspris
og 395,- pr. måned

  • Dialog omkring strategi og handlingsplan

  • Integration og opsætning af Mailchimp på webshoppen.

  • Design af templates (tekster og billeder leverer du)

  • Opsætning af mailflow med ovennævnte 4 dynamiske mails, der automatisk sendes ud

  • Månedlig rapportering over tilmeldinger, udsendelser af mails og kliks i mails

  • Op til 6 optimeringer af mails om året (opdatering af tekst, udskiftning af billeder)

Kontakt os for at høre mere på [email protected] eller

Kontakt os her

Opfølgningsflow til køb på webshop

I denne pakke vil vi udsende følgende:

– En velkomstmail, der udsendes til kunden straks efter tilmelding. eksempelvis med et udvalg af shoppens bestsellere.

– To forskellige opfølgningsmails, der opsættes efter aftale med kunden (til f.eks. to forskellige varekategorier. Disse mails sendes til kunder, der har købt en vare i kategorien XXX og skal opfordre til ‘genopfyldning’ og være så målrettede som muligt, evt. med en tilbudskupon, der skaber en ‘sense of urgency’.

– ‘Glemt indkøbskurv’-mail, der sendes til kunden et døgn efter, at en kunde har lagt en vare i kurven og har forladt siden (evt. med en rabatkupon til at opfordre til at færdiggøre købet).

Mulighed for tilvalg af tekstpakke:

  • Vi tager en snak omkring indholdet i de fire e-mails

  • Vi skriver tekst til disse mails, som du godkender

  • Vi finder passende billeder til disse e-mails (stockfotos)

Prisen for denne ekstra tekstpakke er kr. 3.995,-.

Har du endnu ikke opsat et mailflow på dit website, går du glip af en stor mulighed mersalg og førstegangssalg!

Konverter dine nyhedsbrevsabonnenter til kunder med et engagerende velkomstflow

Du har sikkert oplevet rigtig mange steder, at virksomheder uddeler en såkaldt ‘Freebie’. Helt simpelt betyder det blot, at disse virksomheder giver dig noget gratis (f.eks. en e-bog eller pdf), hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev.

Det er korrekt, at dette er meget brugt – og med god grund.

At give noget gratis er en effektiv metode til at skaffe nye nyhedsbrevsabonnenter. Og med et godt og engagerende velkomstflow, er der stor chance for, at man kan forvandle disse abonneneter til aktive kunder.

Det er altså ikke nok at lokke dine websitebesøgende til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Du er også nødt til at have planlagt de næste trin i processen.

Hvis du med jævne mellemrum udsender gode, manuelle nyhedsbreve med relevant info eller nyheder, så er du virkelig godt på vej. Men husk også at få opsat et godt velkomstflow så du straks får brandet din virksomhed overfor abonnenenten.

Velkomstflow til hjemmeside

Dette er en basispakke til virksomheder med en hjemmeside, som evt. udlodder en freebie.

I denne pakke vil vi udsende følgende 2 e-mails:

– Velkommen til mit nyhedsbrev/evt. med link til download af freebie.

– Udsendelse af opfølgningsmail omkring virksomheden og dets services (branding-mail) ca. en uge efter første velkomstmail.

  • Velkommen til mit nyhedsbrev/evt. med link til download af freebie

  • Udsendelse af opfølgningsmail omkring virksomheden og dets services (branding-mail) ca. en uge efter første velkomstmail

Mulighed for tilvalg af tekstpakke:

  • Vi tager en snak omkring indholdet i de to e-mails

  • Vi skriver tekst til disse mails, som du godkender

  • Vi finder passende billeder til de to e-mails (stockfotos)

Prisen for denne ekstra tekstpakke er kr. 2.995,-.

*Ønsker du ekstra mails i flowet, kan du tilkøbe disse for kr. 995,- pr. stk uden ekstra månedlige omkostninger.

Hjemmeside-pakken

Kr. 2.995,-  som éngangspris
og 395,- pr. måned

  • Dialog omkring strategi og handlingsplan

  • Integration og opsætning af Mailchimp på websitet

  • Design af templates (tekster og billeder leverer du)

  • Opsætning af mailflow med 2 dynamiske mails, der automatisk sendes ud

  • Månedlig rapportering over tilmeldinger, udsendelser af mails og kliks i mails

  • Mulighed for 6 optimeringer af mails om året (opdatering af tekst, udskiftning af billeder)

Kontakt os for at høre mere på [email protected] eller

Kontakt os her