Ja, den er god nok.

Hvis du har et chatmodul på din webshop, øger du din konvertering. Faktisk hører vi fra vores kunder, at der ses helt op til 30% stigning i omsætningen efter opsætning af et chatmodul.

Og det giver jo også god mening.

Formålet med et chatmodul er nemlig at besvare tvivlsspørgsmål, så de besøgende straks bliver sikre i deres valg og dermed gennemfører deres køb. Har man ikke et chatmodul, bliver det mere besværligt at stille disse spørgsmål – f.eks. via e-mail eller tlf. – og brugeren skal vente længere tid, før de får svar. Og måske mister de i mellemtiden lysten til at handle på shoppen.

Har du et chatmodul kan du derimod besvare spørgsmålene straks, imens den besøgende er ‘varm’ og hvor det er mest sandsynligt, at vedkommende gennemfører købet.

Opsætning af Livechat på webshop

Fra kr. 1.995,-  som éngangspris

  • Drøftelser omkring valg af chatprogram
  • Integration af chatmodul på dit website
  • Vejledning i brugen heraf

Kontakt os for at høre mere på [email protected] eller

Kontakt os her
Sælg mere med livechat på din webshop

Kontakt med rigtige mennesker

Et andet aspekt er, at mange kunder faktisk gerne vil have kontakt med et ‘rigtigt menneske’, før de gennemfører et køb. Det giver dem en vis tryghed, at de ved, at der er en god supportafdeling, også med tanke på, at de evt. får brug for at tale med supportafdelingen på et senere tidspunkt.

Netop derfor er det også vigtigt at levere et virkeligt højt serviceniveau på chatten. Det gælder om at give brugeren en positiv oplevelse, så han går derfra med fornemmelsen af, at der er tale om en professionel webshop, hvor der er styr på tingene. Så det er vigtigt at bemande livechatten med en dygtig medarbejder, som er serviceminded og kender forretning, så de mest normale spørgsmål straks kan besvares.
Der findes også adskillige firmaer, der tilbyder at bemande livechats, således at chatten kan være åben 24 timer i døgnet. Dette er bestemt også en mulighed, hvis man ikke selv har mulighed for at være online i de timer, hvor man har mange besøgende på shoppen.

Kom i gang med livechat nu

Der findes et bredt udvalg af programmer med nem integration med de forskellige CMS og shopsystemer. Et populært valg er Tawk.to, der nemt integreres med f.eks. WordPress/Woocommerce og Shopify.

Ønsker du hjælp til opsætningen, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf.nr. 70 23 09 23, og så giver vi dig et uforpligtende tilbud på at komme i gang med livechat på dit website.

Cecilie
Tlf.nr. 36 95 34 69
E-mail: [email protected]

Vi hjælper dig nemt og hurtigt i gang med livechat på din webshop

Ring til Cecilie for en uforpligtende snak om, hvilken løsning der er bedst til netop dig.

Vi tales ved.

Et udpluk af vores webshops (med og uden livechat)